سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ

یخچال از لوازم خانگی ضروری می باشد. امروزه مدل ها و برندهای مختلف از یخچال در بازار موجودند که یکی از معتبرترین آن ها یخچال سامسونگ می باشد. یخچال سامسونگ از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم به خرید این یخچال روی آورده اند. البته این یخچال نیز ممکن است مانند دیگر یخچال ها دچار مشکلاتی شود. یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران درباره این یخچال دارند این است که علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال پرداخته و توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

1.   علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ چیست؟

2.   علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ؛ خرابی سنسور محیطی

 

علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ چیست؟

یکی از ویژگی های یخچال سامسونگ نمایش علت مشکلات یخچال به صورت ارور روی صفحه نمایش می باشد. شما می توانید با داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه با بررسی این ارورها به مشکل یخچال پی برده و سریعا برای حل این مشکل اقدام نمایید. یکی از ارورهایی که ممکن است بر صفحه نمایش یخچال سامسونگ نمایان شود ارور 35 و 5 می باشد. اما علت این ارور چیست؟ به طور کلی علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ از سنسور محیطی می باشد و شما به محض مشاهده این ارور باید به بررسی این قطعه بپردازید. در ادامه به توضیح بیشتر در این باره خواهیم پرداخت.

 بیشتر: مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ

علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ؛ خرابی سنسور محیطی

همانطور که گفتیم مهم ترین علت نشان دادن اعداد 35 و 5 روی صفحه یخچال سامسونگ خرابی سنسور محیطی می باشد. سنسور محیطی یک قطعه بسیار مهم در یخچال سامسونگ است. همانطور که می دانید یخچال برای تنظیم دما اتومات می کند. دستور این اتومات از ترموستات یخچال صادر می شود. ترموستات به وسیله سنسور محیطی از دمای داخل یخچال آگاه شده و دستور اتومات کردن یخچال را صادر می کند. زمانی که سنسور محیطی با مشکل مواجه شود سرمایش دستگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. باید به این نکته توجه داشته باشید که در بعضی مواقع ارور 35 و 5 روی صفحه نمایش نمایان شده و سنسور محیطی دچار آسیب شده اما سرمایش دستگاه تغییر نکرده است. در این شرایط برای رفع این مشکل بهتر است از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.