سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی

 

یکی از وسایل خانگی ضروری در زندگی انسان یخچال می باشد. این دستگاه برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی استفاده می شود. شما می توانید به کمک یخچال از مواد غذایی نگهداری کنید. امروزه با افزایش قیمت یخچال های خارجی و نداشتن گارانتی در ایران بسیاری از مردم به خرید یخچال های ایرانی روی آورده اند. یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده یخچال امرسان می باشد. یخچال امرسان دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد به طوری که این بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص داده است. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

1.    بررسی علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی

2.    چرا یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی خاموش می شود؟

بیشتر: علت بوی بد آبسرد کن یخچال آدمیرال چیست

بررسی علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال های امرسان نیز تا حد زیادی پیشرفته کرده اند و مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار موجود می باشد. مدل های جدید یخچال امرسان دارای صفحه نمایش لمسی می باشند. اگر یخچال امرسان شما دارای صفحه نمایش لمسی است، ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام تمیز کردن یخچال به طور اتفاقی دست شما با صفحه نمایش برخورد کند. باید توجه داشته باشید که برخورد دست شما با صفحه نمایش هنگام تمیز کردن طبیعی است و مهم ترین علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی می باشد.

 

چرا یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی خاموش می شود؟

روی صفحه نمایش لمسی یخچال امرسان دکمه های مختلفی قرار گرفته اند به طوری که برخورد اتفاقی دست شما با صفحه لمسی ممکن است باعث اتفاق های مختلف در یخچال شود. اگر قصد دارید از علت خاموش شدن یخچال امرسان هنگام خوردن دست به لمسی آگاه شوید باید توجه داشته باشید که دکمه خاموش و روشن شدن صفحه نمایش یخچال نیز روی لمسی قرار دارد. زمانی که دست شما به صورت اتفاقی با این صفحه برخورد می کند ممکن است این دکمه را فشار داده باشید و صفحه نمایش را خاموش کرده باشید. برای رفع این مشکل باید یخچال را از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات بوش ، دوو و جنرال الکتریک در تماس باشید.