سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل چیست؟

 

امروزه تقریبا تمام مردم برای نگهداری از مواد غذایی خود از یخچال استفاده می کنند. در بین برندهای یخچال موجود در بازار یخچال الکترواستیل یکی از بهترین ها می باشد. یکی سوالات کاربران درباره این یخچال این است که بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل چیست؟ برای توضیح این موضوع ما ابتدا قصد داریم توضیح مختصری درباره کمپرسور ارائه دهیم.

کمپرسور یخچال مهم ترین قطعه این دستگاه می باشد. وظیفه کمپرسور حرکت دادن گاز یخچال در لوله ها به کمک میلنگ، پیستون ها، سوپاپ ها می باشد و در نهایت باعث ایجاد سرمایش در یخچال می شود. در ادامه به معرفی بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

1.     بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل؛ کمپرسور هایتک

2.     بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل؛ کمپرسور سکاپ 

 

بیشتر بخوانید:علت نشت آب از یخچال چیست؟

 

 

بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل؛ کمپرسور هایتک

یکی از برندهای معروف کمپرسور یخچال برند هایتک می باشد. اگر به دنبال بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل هستید می توانید از این کمپرسور استفاده نمایید. شرکت هایتک در کره جنوبی می باشد و تولید محصولات آن در کشور چین انجام می شود. کیفیت بالای کمپرسور هایتک باعث توجه بسیاری از مردم به این برند کره ای شده است. از ویژگی های این کمپرسور هایتک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         مصرف انرژی در کمپرسور هایتک بسیار مناسب می باشد.

·        تکنولوژی به کار رفته این کمپرسور بسیار پیشرفته است.

·        خازن دائم کار و رله سنگی دارد.

·        برق مصرفی کمپرسور هایتک 220 ولت می باشد.

·        دارای روغن برودتی r134 می باشد.

·        قدرت این کمپرسور 1/4 اسب بخار می باشد.

·        دارای سیم پیچی مسی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید:علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی چیست؟

 

بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل؛ کمپرسور سکاپ

یکی دیگر از شرکت های معروف تولید کننده کمپرسور در بازار شرکت سکاپ می باشد. کمپرسور سکاپ را می توان بهترین کمپرسور برای یخچال الکترواستیل نامید. این کمپرسور بیشتر مصرف خانگی دارد و بیشتر در کشور ایران مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسور سکاپ با گازهای مبرد r600 , r134a , r290 سازگار بوده و به دلیل مصرف خانگی صدای کمتری دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کمپرسور مصرف پایین انرژی آن بوده و این کمپرسور را می توان از لحاظ کیفیت با اسپانیایی gpy12 مقایسه نمود. مشخصات این کمپرسور به شرح زیر می باشد:

·        این کمپرسور دارای قدرت 1/3 اسب بخار می باشد.

·        برق مصرفی آن 220 ولت می باشد.

·        گاز مبرد آن r134a می باشد.

·        وزن این کمپرسور 12 کیلوگرم می باشد.