سفارش تبلیغ
صبا ویژن

HRS، مهمترین کد خطا در یخچال مابه

HRS از جمله ارورهای مهم،و اذیت کننده یخچال فریزرهای مابه است. اغلب و در طول زمانی که شما از یخچال مابه استفاده می‌کنید، بر روی صفحه نمایشگر آن که روی درب یخچال قرار میگیرد، شماره هایی را میبینید که نظم و ترتیب دارند؛ ولی وقتی که برای دستگاه شما مشکلی ایجاد شود، شماره هایی که روی صفحه نمایشگر دستگاه قرار دارند دچار بی نظمی و بی ترتیبی می‌شوند که این موضوع نشان دهنده ارور HRS برای یخچال مابه شما میباشد.

در صورتی که این کد خطا برای شما ایجاد شد، باید به مرور منتظر گرم شدن محیط یخچال خود شود؛ چون که مشکل ایجاد شده بر روی بخش فرماندهی یخچال تاثیر می‌گذارد و کارکرد آن را با اختلال مواجه می‌کند.

پیشگیری از خطا HRS در یخچال مابه 

بدون شک برطرف کردن انواع ارورهای یخچال مابه کار ساده و آسانی نخواهد بود و شما باید تنها با نمایندگی‌های این یخچال تماس بگیرید تا نیروی مجرب و ماهر به محل شما ارسال شود تا در ابتدا عیب یخچال را بررسی کند و سپس اقدامات لازم را در جهت برطرف کردن آن انجام دهد. توجه داشته باشید که این کار را خودتان یا فردی که تخصص ندارد انجام ندهید، چرا که امکان دارد مشکلات بیشتری را برای یخچال به وجود آورید.

همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عیب یابی یخچال مابه Mabe  با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال مابه در شمال تهران در تماس باشید.